Te sperie gandul virginitatii?

Articol dedicat atat fetelor, cat si baietilor.

Virginitatea. Un subiect “tabu” (desi, nu ar trebui sa fie) pentru multe tinere din zilele noastre. Fie ca acestea au 14-15 ani, fie ca au 18-19, poate chiar 20 de ani, acest subiect in mare voga, ori le “jigneste” ori se feresc sa vorbeasca despre el pentru simplul motiv ca..e rusinos.

Nu, dragele mele! Nu e rusinos sa vorbiti despre asa ceva cu apropiatii vostri (prieteni,rude, in special). Da, intr-adevar ar fi ceva cam dubios sa vorbiti despre intimitatile voastre cu necunoscuti, cu care abia va conversati, dar stiti vorba aia, uneori un cunoscut iti e mai “prieten” decat un prieten adevarat (si aici ma refer la necesitatea, (uneori) a unei opinii obiective). Asta se intampla in CAZURILE RARE cand sunteti siguri ca acea “cunostinta” nu duce vorba mai departe, pentru ca pur si simplu nu-l intereseaza astfel de subiecte sau nu ii place sa dea nume daca sunt abordate astfel de subiecte.

In primul rand, sa fii virgin/a nu e o rusine. In comunitatea baietilor, sa fii virgin se considera un “nu se poate”. Multi baieti isi pierd virginitatea, din dorinta de a fi la inaltimea subiectelor abordate. Vrem, nu vrem sa recunoastem, baietii vorbesc mult mai multe despre aceste aspecte legate de sex, intimitati. Fetele, insa, ori nu vorbesc deloc, ori vorbesc pe ocolite. Personal, nu inteleg tipele care nu accepta sa fie cu un baiat de 17 ani, spre exemplu, care este virgin. Baietii, ca si noi, fetele, sunt tot oameni. Unii dintre ei, asteapta, ca si noi, “MOMENTUL”. Unii prefera sa isi inceapa viata sexuala doar de dragul de a o incepe, iar altii prefera sa o inceapa, cand se simt pregatiti sau cand simt ca au gasit o persoana potrivita. Pentru aceste fete, care au conceptii invechite, va voi da un sfat: chiar nu conteaza experienta sexuala a partenerului. Daca exista acea conexiune intre voi, pe care cu totii o urmarim, veti invata unul de la altu, veti descoperi lucruri noi, impreuna. Deci nu va bazati pe faptul ca, daca are o viata sexuala activa, asta inseamna, neaaparat, ca va va depasi asteptarile. (Fiecare cu gusturile lui)

Ma adresez fetelor de 14-15 ani care sunt virgine si care vorbesc cu tipi mai mari decat ele. Daca tipul va intreaba de virginitate, nu va ambalati, nu va crizati. Unii baieti o fac din PURA CURIOZITATE. Asta nu inseamna ca ei chiar au tintit o virgina si pac pac, vor sa o vada in pat. Raspunsul vostru ar fi ori unul ezitant, ori “nici nu ma gandesc la asa ceva” ( cel mai bine este sa o faci cand simti, dar SI MAI BINE e sa o faci cand esti suficient de dezvoltata d.p.d.v. fiziologic), ori : ” inca mai astept baiatul viselor mele” (nu asteptati sa pice din cer, ca nu o sa pice).

Pentru tipele de 18-19 ani, care inca sunt virgine. Tot respectul meu! Nu trebuie sa va rusinati. Putine tipe ajung la o asemenea “performanta”. Daca veti fi intrebate de un viitor partener, sa nu va fie rusine sa recunoasteti. E foarte important sa o faceti cand simtit ca trebuie sa o faceti. Nici prea devreme, nici prea tarziu. Ganditi-va asa: decat sa o faceti la o varsta mai frageda (pentru ca toate prietenele voastre au facut-o) si sa o faceti doar de dragul de a o face, mai bine asteptati pana cand simtiti ca el este cel care va respecta, va admira pentru ceea ce sunteti si nu in ultimul rand, va iubeste. Daca vreti sa va pierdeti virginitatea la casatorie, si mai bine!

Unii poate o considera o conceptie invechita, sau ca e anormal la varsta asta sa fii virgina, dar pana la urma cine ne dicteaza ce e normal si ce e anormal intr-o societate atat de “democratica” ca a noastra?!? Fiecare e liber sa isi aleaga optiunile. Celor carora nu le convine, inseamna ca nu se incadreaza in standardele voastre. Nu faceti compromisuri aiurea.

Ca sa concluzionez: sa fii virgin/a nu e o rusine. Asa ca tratati acest subiect cu lejeritate, impartasiti-l cu cine credeti ca merita si veti avea numai de castigat. Si singurul lucru pe care il castigati cu asta este sa numai priviti virginitatea ca pe o boala, ci ca pe ceva al vostru, intim, de care aveti grija. Cel mai important, aveti incredere in voi!

22 Comments

Filed under Ce se mai aude, Personal

22 responses to “Te sperie gandul virginitatii?

  1. temporizator

    eu sunt virgin si ma sperie gandul virginitatii. credeti ca din pricina cosurilor mi se trage? multumesc.

    • Cosurile nu au nicio legatura cu virginitatea. Ele apar mai ales in perioada pubertatii,cand igiena este foarte importanta. Acum, daca vrei sa iti gasesc vreo legatura intre cele doua, ar fi una: daca vrei sa fii placut, ai grija cum scapi de cosuri sau macar sa le reduci, pentru ca au un aspect neplacut si nu au un sex-appeal prea “wow”. Ar trebui sa ai mai multa incredere in tine. Exista fete care nu pun atata pret pe fizic, ci pe spirit.

  2. Magaru

    bai ce sa zic nu sunt prea deacord,unu la mana daca deja ai 18-19 ani si n-ai facut sex nu crezi k ar fii ceva totusi neinregula cu tine? adica sexul este o parte a fiecarei relatii,nu poti sa fii cu cineva 1\2\3\4 ani si sa va pupati,va plictisiti,apare inselatu,certuri etc. doi la mana, orice tip vrea sex,sunt cei care te fac sa nu crezi k vor “doar asta” de la tine si ca sunt unici si etc. dar stati chill…sunt in mare parte abureli,daca un tip te intreaba daca esti virgina nu o face “de curiozitate” ci te intreaba in cea mai mica speranta de a deschide un subiect legat de sex.Nu exista tipi care te plac pentru ca ai un suflet curat,linistiti-va chiar nu exista.Sunt baiat am 19 ani fac sex de pe la 15,si crede-ma orice baiat are o imaginatie slab dezvoltata,da te poate iubii dar sunt foarte putini continua sa stea cu tine fara sa-i oferi si tu acel ceva…Spre incheiere,la capitolul “mister right” n-o sa pice din cer Ynes a avut dreptate,asa ca cum e vorba:nu-l astepta pe “mister right” ci cauta-l pe “mister right NOW”

  3. fireflight

    Asa e, nu e o rusine, e o “virtute”.

  4. camelia

    foarte intesesant subiectul asta cu “virginitatea”….pe bune aqm…eu in curand o sa fac 18 ani..si da…recunosc..SUNT VIRGINA…nici nu mi`e rusine si nici nu ma ascund de prietenele mele…sincer nu cred am vreo problema dak nu am facut sex pana aqm…sunt o fire independenta si cred k cel cu care o voi face pt prima data va fi unu de care probabil nu voi fi foarte legata afectiv…si motivul pt care nu am facut`o pana aqm a fost acela k nu am simtit asta….
    in ceea ce`l priveste pe “mister right” ….nu vreau asa ceva;)
    o sa`l am pe “mister right now” cand o voi simti 😉

  5. haha..Ynes mama pentru articolul asta si abordare…OSCAR….pentru toti disperatii….am si eu o precizare..daca tu consideri ca e ceva neinregula cu tine daca esti virgin…chiar este ceva wrong….gandirea ta…lipsa de incredere….sincer….crezi c imi pasa de ce zice nush care neimpregant fake despre mine…nu…ma doare undeva … incercati sa aveti incredere in voi si sa av mai pishati pe ce zic toti disperatii car emerg la 14-14 ani la orice curva doar de a scapa de aceata “rusine”. nu ar trebui sa iti fie rusine de virginitate, ci de prostia si de disperararea ta. atata valorezi? o stramba/handicapata care nu poate sa faca ceva mai cu demnitate decat sa cante la flaut camionagiilor dp centura si tuturor boschetarilor care merg la ele si isi imiagineaza c si-au pierdut virginitatea la femei…nup ..v-ati pierdut virginitatea si bonus: demnitatea, increderea si cel mai important v-ati pierdut pe voi. chill dragilor…decat sa imping o dovada a faptului ca ne tragem din maimute, astept pan adau de cineva care poate numit om(femeie in cazu meu). inca odata felicitari pt postare Ynes.:) u rock!

  6. Hrant

    s-a cam lasat tacerea dupa ce am spus eu sau mi se pare mie?:))

  7. interesant blogul…nu stiu cine esti..merci ca mi ai lasat commul si imi citesti si mie blogul:) keep in touch.
    ai fost la muzeul aviatiei?

  8. candydreamer

    Hey.Foarte tare articolul.Sunt total de acord cu tine.Si Hrant ai dreptate.Chiar daca incerc sa nu judec baietii care merg la curve cateodata chiar nu ma pot abtine.Daca as fi baiat,si mi-as pierde virginitatea cu o curva jegoasa pe care mi-ar fi si sila s-o ating(nush cum li se scoala macar da ma rog) cred ca m-as simti atat de neimportant.e ca si cum tu nu poti cuceri o femeie.Si faptul ca azi fetele stau cu baieti din disperare ca zice lumea ca e anormal sa n-ai prieten,ca esti o ciudata daca esti virgina este foarte foarte trist.In primul rand Ynes,daca ai observat barbatii nu stiu sa mai faca curte unei femei/fete …Nu stiu efectiv.Se dau la ele ,filtreaza etc le intreaba pe mess daca vor sa fie cu ele(jalnic…)si apoi nici macar nu mai au vrajala cat sa ajunga in patul tau.Nici asta nu mai stiu majoritatea.De ce?Pt ca numai au nevoie sa stie.Pt ca fetele ,din disperare,obligate de societate se culca/combina cu oricine doar de dragul de a a vea un iubit.Ma intreb acum,ce fel de familii vom construi noi.Cum se vor simti fetele care de cand au 13 13 15 ani si-o pun care la 15 ani au deja 6 8 baieti la activ cum imi place mie sa le zic insemnate(un fel de animalism,te fut,se pisa pe tine si pleaca) cum pot aceste copile sa mai aiba familii?cum se va simti un barbat care cand ea ar avea 25 de ani si va dori sa se casatoreasca cu el cum va reusi sa il faca pe el sa o respecte cand ea insasi nu s-a respectat acceptand sa fie fututa de oricine doar de dragul placerii de moment?
    Si in sfarsit sfatul meu pt fete este sa se pastreze si sa lupte cu societatea(chiar daca pt unele e mult mai greu,e greu sa nu-ti pese cateodata)si sa-si pastreze demnitatea pt ca in final sa fie cu adevarat fericite:)

  9. bv mariuka! asha sa le zici! proaste disperate. YNES TE VREM INAPOI LA TASTATURA!

  10. Pingback: Raspunsuri la search-urile voastre! (I) « Supadepui’s Blog

  11. “E foarte important sa o faceti cand simtit ca trebuie sa o faceti.”

    Foarte frumos spus. Tot ceea ce am citit aici mi-a placut si corespunde cu ceea ce gandesc eu.

  12. da ami place ce zici despre sex. eu recunosc la 18 ani am facuto pentru prima oara atunci am simtit eu nevoia so fac si nu mie rusine sa recunosc . Spunea cineva mai sus ca nu poate exista o relatie fara sex bine stai o luna cu pers iubita stai 2 dar a3 luna deja trebuie sa faci ceva cu acea pers iubita . ca nici un baiat nu sta cu cineva daca nu fac si sex .

  13. Foarte tare articolul, felicitari Ynes. Era nevoie de articolul asta .. keep in touch 😉

  14. lll.

    Doamne.Revenitita frate.=]]]
    Dáá. Nu va inteleg.Vorbeste cu mata la 14-15 ani si pula mi de voi ;;)
    Nu mai veniti pe blogguri si va descarcati ca va rade lumea si cu C**U
    Nush daca cuvântu “CUR” ii nush ce prostie pentru voi da nah..infine:-j
    :]]]
    Infine!!
    GET A LIFE !!
    Paa=]]]

    • Draga III.
      Ar fi fost mai placut ochilor sa vad un sfat cu bun simt si decent. E bine ca ii sfatuiesti sa vb cu parintii, dar poate puteai sa o faci si in alt mod. Sfat: gramatica e la pamant. Do something with it!;) Abia pe urma sfatuieste-i pe altii. Multumesc.

  15. laura

    buna! cred ca foarte multe fetele de varsta mea(14-15 ani) se cam confrunta cu aceasta problema. adica sunt disperate sa aiba un “iubit” dar nu le intereseaza ce simte baiatul respectiv, doar ce are in pantaloni. deci sa fiu sincera eu una nu am iubit si nici nu vreau, nu ca as fi urata sau as avea vreo problema, sunt multi care ma streseaza cu intrebarile: “vrei sa te combini cu mine?” sau ” vrei sa fim impreuna?” sincer la varsta asta ar trebui sa te gandesti mai mult la scoala daca vrei sa reusesti intr-o tara ca romania… un articol reusit Ynes si apropo ai dreptate cu gramatica. unii vorbesc atat de mult pe mess incat uita sa scrie corect. 😉

  16. Shocked74

    bha ce insamna sa fii virgin sau virgina ??:)) nu pe bune imi puteti explica si mie ??:)))

  17. zacheu

    barbatii se distreaza cu fetele “frumoase”, dar se casatoresc numai cu cele de caracter…

  18. d3ea

    pana la urma,nu toti baietii sunt la fel,mai sunt si exceptii(nu foarte rare) dar totusi sunt si exceptii..poate in unele cazuri fetele ii obliga

Leave a comment