Melci Scoici Raci Craci

Ca tot e 1 Mai, m-am gandit sa va aduc ceva 100% romanesc. Ceva prea “unicat” pentru talentatele noastre din “showbizu” romanesc.

“Ma iubeste femeile” va spune ceva?! Margineanu tine sa ne surprinda mereu cu versurile lui simple, romanesti, dar atat de adevarate si pline de umor!

Urmatoarea melodie este pe buzele mele de cateva zile.A fost prezentata in direct la Happy Hour si este atat de noua, incat nu  e nici macar pe Youtube.

Asa ca..enjoy!
melci,scoici,raci,craci

2 Comments

Filed under Muzica

2 responses to “Melci Scoici Raci Craci

  1. aliinaz

    Ok, nu sunt fan Margineanu. Îmi plac câteva dintre cântecele lui dar, per total, nu mi se pare nimic original la el. Şi totuşi, am ascultat cântecelul recomandat de tine şi după juma de oră, in timp ce dădeam cu aspiratoru’ prin casă m-am trezit că fredonam cu spor: “Melci, scoici, raci, craci” :))
    So, thanks, mi-a făcut plăcere să-l ascult. Şi bine ai revenit căci ne-ai cam lipsit🙂

  2. “nu mai plange, Jeane, plansul e da forma”… un clasic Margineanu de care nu ma voi satura niciodata :))

Leave a Reply

