Sommer ist da!

Am ales un theme care sa va impregneze sentimentul de “vara”, un theme colorat si care ne bine dispune pe toti. Si cum vara mea va fi plina (din toate punctele de vedere), ma gandesc serios la un nou proiect WordPress. Va fi o surpriza placuta, sper eu, si voi incerca sa finalizez planul de “atac” cat mai curand ca sa pot sa il pun si in practica. Inca nu m-am hotarat daca va fi in romana sau engleza, lucrez la asta.

Sa va povestesc ce am facut weekend-ul trecut! La cele peste 30 de grade care erau afara, sambata dimineata la 9 jumate ma aflam pe strada Cobalcescu. Opresc masina in fata unei case vechi, gard vopsit (daca se poate spune asa) verde si vad un afis colorat pe care scria :”Targul Vintage Cutezatoarele”. Imi fac curaj si intru. Si atunci s-a produs fenomenul: BOOM! O explozie de culori, haine colorate, accesorii vintage care iti luau ochii, palarii, esarfe, pantofi si fete. Multe fete. Cu prietenii lor care, saracii, carau umerase si alte suporturi de agatat “marfa”. Acolo am intalnit-o pe Oana, organizatoare: o tipa misto, modesta, faina. Pe masuta aranjase prajiturele home-made si limonada rece, numai buna de baut pe canicula. Printre hainele bunicii zburdau fete imbracate care mai de care, in combinatii traznite, dar cu bun gust. Mirosul de tei combinat cu vechi ma ametise. Era ca intr-o poveste. Susoteli, barfe inocente, rasete copilaroase, zambete in stanga si in dreapta..A meritat sa las soarele sa imi arda umerii. Initiative de soiul asta sa tot fie, fetelor! Ati facut o treaba faina, un alt mod de a te distra in afara de o plimbare pe Dorobanti. In spatele unui gard aproape daramat, se ascunde o comoara. Trebuie sa risti, sa treci de gard, sa o descoperi. Asa e si in viata: comorile sunt ascunse in cele mai intunecoase si urate locuri. Ca sa dai de oameni, adevarate comori, trebuie sa dai mai intai de lepre.:). Asta inseamna sa te risti.

Leave a comment

Filed under Ce se mai aude, Personal

Leave a Reply

