Cum mi-am petrecut ultimii 2 ani

Dupa 2 saptamani, m-am ridicat din pat si imi simteam trupul varcolindu-se din cauza febrei musculare pe care o capatasem de la atata stat la orizontala. Ma simteam ca dupa o bataie crancena, cu pumnii si picioarele, ma simteam ca o carpa stoarsa de puteri si de orice fel de vointa. Mama m-a privit in ochi si a inceput sa planga. Era clar ca ziua aia era un fel de “bad-hair” day pentru mine. Am rugat-o sa vina cu mine la baie. Vroiam sa stiu ca arat cat de cat omeneste. Cand am ajuns in fata oglinzii am avut un soc. Genele imi disparusera, parul coafat de alta data era acum precum o adunatura de alge. Ochii imi erau umflati, obrajii palizi ca faianta alba de pe pereti. Am izbucnit in plans, dar nu vroiam sa stiu ce se intampla. Am refuzat, de fapt, multa vreme sa ingenunchez in fata acestei tragedii anonime, in mijlocul careia traiam. Mama a insistat sa mergem in cabinetul doctorului care ne astepta deja cu “vestile”.

Totul in jurul meu se petrecea ca prin vis. Eram capabila sa aud toate zgomotele din jurul meu. Pixul din mana asistentei, lovindu-se de hartie in timp ce scria. Tarsaitul picioarelor mele. Respiratia asistentei din ceafa mea care se chinuia sa ma sprinjine. MP3-ul unui pusti care astepta cuminte randul la “Recoltari”. Slapii enervanti ai unei doctorite grase, fasaitul florilor pe care le tinea in mana. Eram constienta de toate astea, desi nu facusem niciodata yoga. Stiam ce se intampla cu mine. Intr-un fel, imi multumeam ca ajunsesem la o stare de constienta superioara, in care am putut sa aud atatea lucruri marunte in acelasi timp. Imi multumeam in sinea mea si ma gandeam:” unde dracu’ ma duc astia? vreau zgomot, sa simt ca traiesc! Nu vreau liniste!!”

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Cum mi-am petrecut ultimii 2 ani

  1. dur, socant..cum vrei sa ii zici:) e SF. imi permit orice:D

  2. cnd ai zis SF primu lucru care mi-a venit in minte a fost sfarsitul/sfarsit….si eram…..awkward…..dar porma mi-a pica science fiction-ul:))

Leave a Reply

