Sunrise-paradox

Cum explici faptul ca, desi urasc sa ma trezesc devreme (in ultima perioada reusesc pentru ca mi s-a schimbat ceasul biologic, cred) iubesc gandul ca ma trezesc pentru ca ma asteapta ceva. Ma asteapta o noua zi. Un nou rasarit (la propriu vorbind). Stiu ca multi spun ca pot sa invete noaptea. Eu daca am treaba, invat noaptea spre ziua. Asa imi place. Imi place cand ma apuca rasaritul, cand eu tocmai mi-am terminat treaba. E ca o recompensa pentru atata truda. O recompensa de culoare albastru-movaliu, care dureaza putin, ce-i drept, dar se spune ca cel mai mult te bucuri de lucrurile care dureaza putin. Pentru ca mereu vrei mai mult. Pentru mine sunt 3 momente temporale din care e construita viata. Ziua, noaptea si Noaptea-spre zi. Asteptarea din cursul zilei e grea. Noaptea dorm, deci nu sufar. Noaptea-spre-ziua este momentul meu. Ma simt unica suflare care s-a trezit inaintea tuturor florilor din gradina, a tuturor lighenelor din camp, a tuturor cainilor din sat, a tuturor pestilor din acvariu. Nu ma gandesc la oras, la marele Bucuresti care e treaz tot timpul. Ma raneste gandul sa stiu ca sunt altii care, abia iesiti din dus, isi trag monoton hainele pe ei, si cu ochii iesiti din orbite, privesc la culoarea rosie a semaforului. Poate de-asta ma si simt privilegiata. Eu am timp, desi nu am. Eu am timp sa ma uit la culorile marii de deasupra noastra, si nu la culorile unui semafor. Am timp sa ma gandesc la lumea de sus, si nu la seful care iar va urla ca am intarziat din cauza traficului. Am timp pentru mine.

In alta ordine de idei, de 3 ani alarma de la telefon a ramas neschimbata. Parca face parte din mine si parca mereu ma indeamna sa ma trezesc mai repede, pentru ca imi irosesc viata dormind. Cu drag, Y.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Sunrise-paradox

  1. Nobody

    Cit de frumos scri si vad acum ca nu am fost un nebun cind m-am indragostit de tine.tu chiar esti fata pt.care trebuie sa lupt si sa nu te mai las niciodata din brate,sa nu mai intre nimeni in mintea ta sa te schimbe si sa distruga tot ce e frumos in tine,sa-ti transforme puritatea in…,nici nu mai zic ca nu isi au rostul cuvintele astea murdare ca sa strice totul,pt.ca automat o sa incepem sa ne amintim lucruri din trecut,lucruri oribile care trebuiesc uitate,sterse definitiv,sa nu mai existe pericolul sa iti intre vreodata in cap.

Leave a Reply

