135.000 de euro- Atat costa viata unui om

O mai stiti pe Anamaria Straus? Tipa care a omorat pe trecerea de pietoni din fata Muzeului Satului o tanara de 20 de ani?

Pe langa cei 135.000 de euro daune morale, aceasta individa va “beneficia” anual de cursuri de pregătire teoretică pentru cunoaşterea regulilor de circulaţie rutieră şi a normelor de prim ajutor în caz de accidente. Asta in cazul in care se va mai intampla sa mai calce pe careva. Justitia romana isi pregateste din timp criminalii la volan.
Ca tot dau acum de carnet, va spun sincer ca imi este frica si scarba de Politia Romana, care nu a fost in stare, in cazul de fata, sa ajute acea fata care zacea pe asfalt.
“Ce sa ii fac? Nu sunt salvare!”. Auzi ma, nenea politistu, tu cand ai facut Academia de Politie, te-au invatat aia cursul de prim ajutor? Da maicata te-a invatat sa ajuti un om care e pe moarte?
Auzi tu, Straus, te simti bine in pielea ta, stiind ca ai omorat un om? Stii, chiar nu conteaza cat aveai. Daca aveai 60-70 km/h. Chiar nu conteaza. Conteaza ca decat sa fi stat ca proasta sa te uiti la masini, puteai sa te duci sa ii acorzi prim-ajutor. Asta in cazul in care nu ti-ai luat permisul pe bani, cum si-au luat multi altii (desi ma indoiesc).Nu-mi doresc sa fiu in locul tau. Si nu zic asta pentru ca ai primit o pedeapsa “nobila”, doar pentru faptul ca esti Straus si ai bani. Nu imi doresc sa fiu in locul tau, ca n-as putea sa traiesc cu constiinta impacata, ca am ucis un om. Iti spun eu, am 18 ani si sunt mai curata ca tine si voi fi in continuare. Degeaba ai bani, degeaba te cheama Straus, daca nu stii sa fii om.
Cat despre Justitia Romana. Nu e primul caz de genul asta. Cred ca asta e mai grav. Dar ce putem sa facem? Sa plecam cu totii din tara asta? Sau sa avem MARE GRIJA pe cine votam la urmatorul mandat?
Auzi, Taricene, fata aia poate a fost una din miile de prosti care te-au votat. Acum, ca tot e moarta, putin iti pasa, nu?
Rusine sa va fie!

3 Comments

Filed under no comment, Stiri

3 responses to “135.000 de euro- Atat costa viata unui om

  1. tot ce pot sa spun este SPER ca intr-o zi toti NESIMTITII si JEGOSII sa plateasca.
    Sa ma pish pe lolitistul ala care statea acolo si il pupa in cur pe tariceanu care nu merita sa i se scrie numele cu T mare, dar il pupa asa de la distanta, ca sa zica nenea tariceanu : Iete ce ne vegheshte pulitia romana. Sa le fie rusine ca nu am umanitate. Lasa, intr-o zi banii nu vor conta, atunci ei o vor beli. 2012, welcome!

  2. essa

    Vai , ce am injurat-o pe asta. Ai vazut cum vorbea, un fel de “ce daca am omorat un om, am programare la coafor”.Asa zemeflitor. O VITA cu bani, ATAT

  3. KussDesTodes

    Hmm…
    Am un singur lucru de comentat: ea a vrut sa-i acorde primul ajutor dar politistul nu a lasat-o, totusi… nu e asa cum crezi tu, cum se aude prin presa. Cunosc personal cazul si mai multe informatii.

Leave a Reply

