Melodiile copilariei noastre

Pentru cine nu isi mai aminteste de “Coco Jambo”, “Casablanca”, arhi-cunoscuta “Macarena” sau “I saw you dancing” care rulau prin anii `90 pe litoralul romanesc, am aici intreaga colectie. Imi amintesc cu placere de copilaria mea, primele dati la mare cu ai mei, prima iesire in DISCOTECA (si nu in club:)), primele mele cuvinte in engleza si spaniola. Sper sa nu zic prostii, dar aveam in jur de 4-5 ani (cred). Sunt piese care m-au marcat atat de tare, incat si acum, cand le ascult, imi amintesc de vremurile de atunci. Sper ca v-am adus un pic de bucurie si spor la amintiri.:)

Later edit: La observatia Laurei😛, am uitat de

Multumim, Laura!🙂

4 Comments

Filed under Personal

4 responses to “Melodiile copilariei noastre

  1. Lau

    Am facut de curand seara ‘ani 90’ cu niste prieteni. Apropo, ai uitat de Haddaway – What is love :)) Eram chiar curioasa cata lume a inceput sa simta nostalgie pt anii 90 cand auzeam ‘prostiile’ astea pe plaja din Mamaia :))

  2. Mihaela

    Vai, ce frumos! Eram in generala cand ascultam melodiile astea… ce vremuri! cu cosuri pe frunte, antrenata in tot felul de discutii interminabile “care pe care place”, “ti-a cerut sau nu ti-a cerut prietenia”… fustite cu pliuri in carouri… iubind orele de biologie şi caietul de curiozităţi ale naturii… si DA, casetofonul pe care inregistram melodiile preferate de la TV sau radio… sau pe mine, cantand… primele lacrimi la primii fiori ai… dragostei… Radu… primul sarut cand buzele mi-au ramas inţepenite… apoi, Franţa… Jeremie… momentul in care mi-am dat seama ca suferinta din dragoste durează doar două săptămâni… iar Haddaway era preferatul meu!

  3. Alexandra

    Mi-a facut placere sa ascult.Imi aduc aminte ca eram in liceu de mana cu primul meu prieten
    si parca descopeream lumea…

Leave a Reply

