Copilul din tine I- Prima mea casuta

“Ah..bine ca s-a culcat mama!”- ma gandeam eu.  Niciodata nu am purtat papuci in picioare, chiar daca gresia era rece si mama imi spunea tot timpul sa pun papuci in picioare, sa nu racesc. Acum gasisem motivul pentru care sa nu port papuci: sa pot sa umblu tip-til prin casa, sa car scaune, paturi, parfumuri, pixuri, rujuri, diverse obiecte, fara sa o trezesc pe mama. Dai fuga ia doua scaune din bucatarie. “Ah, grele mai sunt!”. Adevarul e ca de la un metru inaltime, vezi altfel scaunele. Pac, le asez la canapea frumos, cu susu` in jos, le unesc si pare sa fie un mini-acoperis. N-am pereti. Asa ca dau fuga sa iau niste paturi. Le car si p-alea tip-til. Picioarele imi sunt reci, dar ma voi incalzi imediat. Inchid usa la sufragerie, si incep: pun paturile deasupra scaunelor, sa intaresc acoperisul. Pe urma, mai iau o patura si o pun pe de-o parte si de alta. Iau repede niste perne si le asez inauntru. Mpf..Gata..Imi iau copilul (papusa-bebe) si o bag la culcare, in timp ce eu muncesc. Imi astern victorioasa parfumurile, rujurile (normal ca nu-s ale mele-sunt ale mamei) si diverse alte obiecte si incep sa fac biletele: asta e 2 mii, asta e 1000000 pentru cumparatori mai bogati. Asa, ca sa fie pentru toate buzunarele. Scot bacnotele de monopoly, deja mazgalite cu cateva “0”-uri in coada.

Si acum astept. Si astept…

(Urmeaza un monolog)

“Buna ziua, cu ce va pot ajuta?”

“Pai vreau un parfum. Ce aroma are?”

“E luat din Paris si este unic in tara noastra. Avem cele mai bune produse aici. Are aroma de ciocolata si vanilie”

“A..perfect! Cat costa?”

“100000 de mii”

“Il iau!”

Fericita, fac schimb cu mine de bani. Acum am bani sa mai adaug o patura si un scaun. Ah..copilasul meu ce face? I-o fi foame? Ma duc sa mananc eu prima, ca s-a trezit mama.

1 Comment

Filed under Personal

One response to “Copilul din tine I- Prima mea casuta

  1. moama deci eu tin minte ca am adunam cu gev si varmiu la noi in camera…aveam o patura rosie cu flori albe pe care o faceam cort…in timp ce bunica se uita la televizor noi ne strecuram si ii furam facaletzul de un metru ca ca fie turnu din cort.
    gata…jucariile erau destul de grele sa tina patura intinsa intre pat si scaune.
    dupa ce intram acolo, parca eram chiar intr-un cort. era banal dar sentimentul ca esti sub o patura cu un turn era bestial.

Leave a Reply

