Iata ce promoveaza Romania

Evident…autoarea videoclipului a uitat sa precizeze ca este un simplu pamflet. Sau poate ca nu a uitat. Poate ca ea chiar vorbeste serios si chiar crede in ce zice!
Iata si versurile acestei “melodii”:

Vreau sa scap de trezirea la 7 devreme si de reguli
Vreau sa dorm, sa stau toata ziua pe mess si sa merg la baluriii
Sa nu mai aud de note
De teste, de ore de norme
Astept cu nerabdare sfarsitul saptamanii
Sa merg si eu la o plimbare

Refren :
Crezi? Ca imi pasa ca nu iti pasa?
Nu ma mai intreseaza
N-am chef de nimeni
Nu ma deranja
Vreau sa-mi uit de tine
Sa-mi traiesc viata
Sa ma alatur fericirii
Sa fiu una cu ea
M-am saturat de tot am sa las scoala
Imi doresc libertatea
Fac ce vreau nu mai imi pasa
Chiar deloc nu mai conteaza

Inventez tot felul de scuze sa ma lase acasa
Nu vede ca ma streseaza sau poate ca chiar deloc nu imi pasa?
Eu cred ca ii trebuie de un control
Sa vada ca are capul gol
Astept cu nerabdare sfarsitul saptamnii
Sa ies si eu la o plimbare

N-am chef de nimeni
Nu ma deranja
Vreau sa uit de tine
Sa-mi traiesc viata
Nu ma deranja
Vreau sa ma alatur fericirii
Sa fiu una cu ea

1. Mai treci pe la orele de limba romana
2. Dansul este expirat- este in stil “Andre”
3. Vocea ta suna a Paris Hilton varianta masculina
4. Acest video reprezinta dovada vie ca un videoclip de succes nu trebuie sa contina neaaparat fete in chiloti, motociclete (sau masini “bengoase” dupa preferinta). Uneori, degeaba te cateri pe un motor, daca ajungi la “Service auto” sa il repari chiar tu. Probabil ca fata asta vrea sa devina mecanic auto, daca tot “vrea libertate” si nu vrea sa mai auda de note, norme etc.
Astept pareri.

3 Comments

Filed under no comment

3 responses to “Iata ce promoveaza Romania

  1. Vai de mortzii ei…doamneee…

  2. deci sunt trist. nu stiu despre ce sa comentez…ce sa critic…sa ce sa nu critic…vocea? dansu? melodia? ea? tot? :(( e tristttt….si e foarte trist ca ea crede ca e tru. ma face sa merg sa imi fac teme la visual arts…chiar daca nu am chef:( vai ce trist…am face sa ma gandesc la existenta mea. l-a luat pe hamlet asta mika.:(

  3. mai poti sa zici ceva? brb.. la baie.. doh.. si altii care nu mai stiu ce si cat sa invete… mda.. si se mai mira cineva ca nu stiu astia mici sa vorbeasca/scrie corect romana.. trecand peste penibilitatea clipului/negativului/persoanei ajungi la versuri si iti fuge scaunu de sub tine…
    ne vedem la service papushe.. eu ma duc sa invat, tu du-te la plimbare. pana la urma avem nevoie si de pleava, nu?

Leave a Reply

