Emo si problemele sociale

Copiii emo chiar au probleme sociale. Am constatat ca, pe langa faptul ca le place sa fie in centrul atentiei (pentru ca acasa nimeni nu ii baga in seama), pe langa faptul ca e la moda sa fii emo, acesti copii au probleme sociale grave. Am urmarit de curand emisiunea “Copii contra parinti”, un reality show realizat de dadaca Supernanny. Nu stiu daca e bullshit, sau e pe bune, cert e ca un lucru m-a socat efectiv: motivele pentru care acesti copii isi petrec timpul liber prin cimitire. In timp ce noi, astia normalii, mergem prin pub-uri, cafenele, parcuri si mai stiu eu unde, acesti “bieti” se duc in cimitir. Nu sunt satanisti si nu se apuca sa dezgroape mortii.

Explicatia e simpla: ei considera ca in cimitir nu ii judeca nimeni (evident, pentru ca e un cimitir- poate ii judeca paznicul sau groparul) si pur si simplu le tin companie celor decedati, pentru ca si ei, la randul lor (decedatii), ii inteleg si ii protejeaza. Cand sunt deprimati, se duc in cimitir. Daca sunt cu gasca, se duc tot in cimitir ca sa asculte muzica sau sa faca poze. Asa se distreaza ei. Sunt oripilata, sincer.. Nu e vorba de discriminare, de scarba sau altceva. Pur si simplu, mi-e mila de ei.

Moda a luat-o razna..si i-a adus pe unii sa isi piarda mintile. In unele cazuri, odata ce te imbraci ca un emo pentru ca e la moda, incepi sa gandesti ca un emo si in consecinta, sa actionezi ca un emo.

Aveti aici o parte din emisiune:

15 Comments

Filed under no comment

15 responses to “Emo si problemele sociale

  1. Enache Adroan

    Moama =)) am vazut si eu emisiunea asta tocmai de unde incepe filmuletu dp you tube =)) doamne idioti rau de tot copii astia.
    sincer as spune ca merita batuti cu bata dar nui ajutam deloc. dar nici tanti psiholog care vorbeste acum cu ei nu este solutia.
    poate doar sa-i ignoram

  2. smk

    ” pur si simplu mi-e mila de ei ” …..;) …

  3. Mata suge.. EMO GET POWER

    Au o pula da-va dreq ca sunteti retardati. Daca iau o lama si i-o bag in gat fraieruluicare a postat asta nu mai comenteaza despre curentul emo/:) Fits-ar natia ta de manelist

  4. iubi emo

    is destepti curajosi si in stare sa fc orice pe lume astakiar dak vb in stilul lor kiar dak se distreaza in stilul lor sunt ca noi dumnezeu are grija de toti si numai ii criticati atata k:))..nare niciun folos la urma urmei nu?;);););))

    • Stilul de viata lasa de dorit.:) Asta nu e o critica. E o constatare. Dar, pana la urma, fiecare isi traieste viata asa cum doreste. Daca emo kids vor sa vada doar partea negativa si urata a vietii, go on, desi nu stiu cat de benefica e aceasta abordare, avand in vedere ca ajung la tentative de suicid si asa mai departe.

  5. iubi emo

    va iubesc…(emo):-*:-*:-* i hate my lafe, it’s suck!!!

  6. iubi emo

    minimalistii is suuupeeeerrrr va iubesk!

  7. dak am gandesc mai bine emo kids nu critica manelistii pe cand acestia si altii se uita la defectele din jurul lor nestiind ca ranesc sentimentele altora…dak nu va place stilul acesta emo ignorati-l …dak ar fi sa moara nicolae guta…sau cum naiba ii mai numiti voi …v-ati arunca in cap …asa ca astia emo incurajati-i poate mai scapam de ei…:))=))
    am ramas perplex knd am vazut prima data acst curent…am icenrcat sa le inteleg stilul…shi eo sunt ff deprimata uneori …maik’mea m-a dus la un psiholog…si mi-a spus k ma indrept spre acest curent…nu ma mira…uneori kred k sufar de dubla personalitate…adik uneori sunt cea mai crazy girl din my band…shi uneori imi vine sa mor o data…si sa scap de comentariile voastre ..emo kids…(love u):X:*
    PS:unii emo se ucid doar din cauza altor persoane ce sustin alt stil…
    deci sa nu va mai mirati kdn va uitati la TV “vaaaaiiii mama acela s-a aruncat de pe block”…
    k tot din cauza voastra facem asta…din cauza insultelor voastre…mkr de ati avea 7 ani de akasa…si aveti pretentii…:))=))
    adevaratii romani sunt in pamant de aceea vb cu ei…pt k la suprafata ne sufocam de gunoi…;):):)

  8. eu chiar ii admir ca au curaj sa se exprime…si faza cu cimitirul atat timp cat nu deranjeaza lumea nu ar trebui sa fie criticati…si mai cred ca ei sunt retrasi pentru ca sunt respinsi.Eu stau pe langa un cimitir si aproape in fiecare zi vin acolo niste emo….spre deosebire de altii eu nu ii injur sau alte chestii.Ba chiar de vreo 3 ori am mers cu ei si sunt de treaba…

  9. sil

    “marea pasiune a minimalistilor este desenul”=))) claaar :))
    “ce faceti aici ? pentagrame..” =))) frateee sunteti de coma😐
    get a life in pnm…

  10. dany*3la emotii

    bhua va dau la m*** la toti kre nu va konvine kurentul emo…………manelisti darku……bha noi kel putin fakem ce vrem nu k voi ma askund de mama knd iau nota mik luati m*** drakilor…….duva draku de tigani manelari kokalari draku………lol luativa o viata

  11. hey…Am vazut clipul asta…si va iubesc:Xpt k sunt ca voi…aveti dreptate cu cimitirul e lucul potrivit…Pt k acolo nu mai rade nimeni de noi,nusi mai bate jok..si alte chesti…Va ador:)love emo

  12. Eu sunt rocker! As dorii sa spun ca nu numai emo sunt criticati de toti,ci si rockerii, deoarece lumea ne crede ciudati.Uneori cand merg pe strada unii se holbeaza la mine, pt ca am la gat 2 lanturi cu cranii , port tricori cu Black Sabbath,C.O.B.,Slayer sau Metallica si blugi si incaltaminte neagra.Pe unii ii aud cum striga:Cine ti-a murit ,ma? cand ma vad tot negru..Dar ii ignor.Prostii tot prosti raman.In concluzie , terminati cu chestiile acestea despre emo/punkeri/metalisti/rockeri….dar stai, nu o sa se termine niciodata, petru ca manelarii si cocalarii o sa continuie. in final va sa luta al vostru rocker,Dragos….and keep ROCK!!!!!!!!!!

  13. Apropo,se duce cineva miercurea asta la concertul C.O.B.?(MIERCURI,20 APRILIE)

Leave a Reply

