A sosit timpul “despaduririi” !

Numarul vizitatorilor mei a scazut considerabil de la ultimul meu post, care avusese in jur de 165 de views. Ieri stateam si ma uitam prin “culisele” blog-ului meu si am observat, cu stupoare, in cadrul motorului de cautare, cineva a dat “search”: “epilare zona intima”. Ok! Nu am stiut ca doriti si astfel de subiecte, care tin de igiena proprie si care oricum le gasiti pe toate site-urile cu “Sfaturi despre dragoste/igiena/prieteni” etc.

Ca tot dati search pe blog-ul meu, am sa va satisfac curiozitatea si am sa va pun la curent pe voi fetele, dar si pe baieti, cu ce mai e la moda in “lumea” epilarii inghinale.

Se numeste “Epilatul Brazilian”. Initial credeam ca era vorba de vreun concept de prin fotbal, cum sa scapam de jucatorii brazilieni care nu stiu sa marcheze in poarta sau oricum ceva de genul. Dar nu! E vorba de epilare in adevaratul sens al cuvantului. O noua moda, ( “moda” asta se practica demult, cred, doar ca nu avea denumirea asta), epilarea braziloana a fost preluata cu usurinta, dar cu foarte mari dureri. Ce inseamna ea, de fapt? Epilare a zonei pubiene, aproape de tot, ramanand eventual o fasie foarte subtire de par. Doctorii o recomanda cu placere, pentru ca asa se evita micile neplaceri, mai ales pe perioada verii (transpiratie sau altele). Este o procedura destul de dureroasa, asadar va sugerez sa va puneti nervii la punct. Avantajul ar fi ca zona intima ar avea un aspect sexy si ca detinatoarele costumelor de baie mai “decoltate” ar fi foarte incantate de acest mod de epilare.

In caz ca nu stiati, zaharul ( da, ati auzit bine!) se foloseste si el la epilare. E o metoda care este aproape la fel de eficienta ca si epilatul cu ceara, ba mai mult, este mai putin dureroasa, pentru ca nu se lipeste de piele, ci doar de fire si nu irita! Aplicati zaharul si cu o fasie subtire de material, trageti frumos, ca si la ceara. Succes, fetelor!

Sa nu credeti ca baietii au scapat! Si pentru ei, ca si pentru noi, fetele, epilarea este destul de importanta. Cu crema, aparat sau lama, ei vor sa fie la inaltimea fetelor si vor sa isi pastreze igiena. Veti fi surprinsi, poate, de cati baieti practica epilarea in zone intime, doar pentru a-si surprinde partenerele intr-un mod placut. Am intrat pe cateva forumuri din curiozitate si iata cateva replici ale baietilor:

“Eu ma rad cam la 5 sau 6 zile ,asta o fac pentru ca tin foarte mult la curatenie si in aceleasi interval ma rad si pe sub brat.”;

” Recunosc ca si eu ma rad , asta deoarece iuibitei mele ii place mai mult asa . La asta se mai adauga , asa cum a spus si Musculosu , si faptul ca este mult mai igienic astfel . Iar daca ai un aparat de ras bun , totul este ok ! Evident , ideal ca dupa radere sa se foloseasca de preferinta un after shave crema sau gel . Daca nu exista , macar sa nu contina alcool . Nu ca ar fi interzis , dar ustura destul de tare !”

Cu toate aceste sfaturi si noutati, atat pentru fete, cat si pentru baieti, va urez tuturor spor la epilat (despadurit)! Si la mai putina durere!

7 Comments

Filed under Ce se mai aude

7 responses to “A sosit timpul “despaduririi” !

  1. LOL:)) BV Ynes!:)) ar trebui s facem o campanie=))))) unii inca nu au desoperit. LUATI O GURA DE CULTURA! DE la viitoarea jurnalista a secolului! ZI-le. Dragi camarzi, jos cu padurea si fetelor, cat mai sexy plz, fiti inventive:))

  2. Bree

    spatiile verzi au de suferit din cauza oamenilor ca tine. ar trebui sa-ti fie rusine :))

  3. meli

    Super fain! Mi-a placut foarte mult abordarea :)! Astept continuarea cu alte subiecte de interes national!

  4. stii…cand te gandesti ca acu 20-30 de ani ajungea sa te speli pe dinti, iti dai seama cat de mult a evoluat “iubirea”. acum iubirea cere niste sacrificii dureroase ca dovezi.🙂

  5. foarte interesant, draga Ynes. Ma tot gandesc la acadelele de caramel cu nuca pe care ni le facea mama cand eram mici, ce bune! N-as strica bunatate de caramel pe “paduri” niciodata =)) Te pup :*

  6. irinuk

    “Eu ma rad cam la 5 sau 6 zile ,asta o fac pentru ca tin foarte mult la curatenie si in aceleasi interval ma rad si pe sub brat.”;
    Intrebare…cu aceeasi lama? :))

  7. Hai c ai dat jackpot cu postul acesta=)) interesnate declaratii…sa intelg c io shi scotty suntem singurii reprezentanti al sexului cu ceva in plus….ioana lupu lipsea aici:)) ash afetelor…jos cu padureaaaaaaa…..ast anu inseman c noi trebuie s dam dovada de ancestors ai cavemans….jos si la noi….dar in anumit locuri nu…si am refer la locurile gen: picioare…..bratze ..si piept….momentant ale sunt locuriel car ele consider NO WAY….vitorul este awkward…deci nush dac epste 5 ani o s am aepilez shi acolo:)) tot ce stiu e ka dac m-ash rade/epila p kraci si piept ash fi subiektu de discutie a neamului:)) ok…am dat prea mult din casa….jos c padurea.:)))))))

Leave a Reply

