Am doar 18 ani

Gata! S-a terminat smecheria, cum s-ar spune! Astazi e ziua mea, a fost baba mea, o zi minunata, cu soare si sper ca asa sa fie tot anul 2009! De aceea nu voi scrie nimic special, imi permit ca doar e ziua mea (hehe)

Vreau sa multumesc alor mei (in special mamei) pentru un cadou deosebit, fratelui meu, pentru un cadou facut de manutele lui, bunicii mele pentru un tort de bezea EXCELENT, lui Mister P. pentru un cadou pe care o sa il pastrez toata viata, domnisoarei Moopzee pentru cel mai frumos mesaj (si primul, hehe), celor care mi-au dat mesaje toata ziua, profilor care mi-au urat de toate si celor care s-au simtit frustrati ca nu i-am chemat la ziua mea.

Va multumesc tuturor!

3 Comments

Filed under Personal

3 responses to “Am doar 18 ani

  1. maliciouspumpkin

    LA MUUULTI ANI >d:< te pup si sa ai parte de tot ce iti doresti:*

  2. si eu de ce n-am stiut??? :O [am stiut??]

    La multi aaani! :* >:D<

  3. Bree

    mi-a placut ultima parte ;))

Leave a Reply

