Ce mai invatam de la “Mama Natura”

De cand ma stiu sau de cand am realizat ca ma stiu, de pe vremea cand eram “bobocelu` lu` mama” , in orice situatie, indiferent de caz, cand intampinammda greutati, eu ziceam “NU POT!”

Mama: “Trebuie sa faci la olita!”

Eu: ” Nu Pot!” – Si am putut

Mama: “Trebuie sa inveti, sa iei note bune!”

Eu : “Nu pot!”- Si am putut

Mama: “Trebuie sa nu mai spui “NU POT”!”

Eu: “Nu vreau!”

Mama: “Aa…deci nu exista “Nu pot!”, exista “Nu vreau!” !

Si din clipa aia, mi-am dat seama ca intr-adevar, “nu pot” nu exista, decat pentru cei slabi, pentru cei care nu se cunosc pe ei, pentru cei care habar nu au ce inseamna sa NU POTI cu adevarat. Exista “Nu vreau!” care e atat de comun si de simplu sa il spui si cu toate astea, tot timpu imi aplic o stampila in cap cu : ” BA O SA VREAU!”.

Concluzie : R.I.P. “Nu pot!”

ps: thanks mom🙂

Leave a comment

Filed under Ce se mai aude

Leave a Reply

